Ma egy érdekes hozzászóláson akadt meg a szemem miközben egy cikkhez hozzáfűzött kommentárokat olvastam, egy anyaországi magyar nőszemély, megmondta a nékünk tutit. Szerinte fel kellene adnunk Erdélyt, venni a vándorbotot és iszkiri!

 További infóért kattints a képre! 

Engem már egyszer megköveztek egy kérdésemért amiben az erdélyi magyarságtól akartam megtudni az okot ….miért maradtak ott annak idején???? (Erdély elcsatolása után – szerk. megj) Igen az okára vagyok kíváncsi, mert az én nagyszüleim /jegyző nagyapám/sok -sok száz hold földet hagyott csak úgy ni ott aznap éjjel amikor egy” stáfszekérnyi”holmival nekivágott az “idegennek.”menekült , hogy ne kelljen más országban magyarként élnie!!…….Akkor azok az emberek akik ott maradtak mit vártak , mire gondoltak, legyenek azok a földművelő embertől az orvosig ????Én nem ítélkezni szeretnék csak érdeklődöm most is mint akkor amikor ezért a kérdésemért engem “lefejeztek” …..mondván hogy lehet ilyen balgaságot kérdezni????hiszen ott volt mindenük , a hallottjaik a kis földjük az életük!!!!!Akkor most megkérdezem : Ha holnap azt mondanák szeptembertől Afganisztánhoz fog tartozni Magyarország , normális ember nem hagyna itt csapot papot és nem menekülne?????Dehogynem ………….Akkor miért nem tették???? Szerintem , s ezzel nem akarok megbántani senkit , annyira tanulatlanok és buták maradtak ott az emberek hogy fel sem fogták mi vár rájuk…….bocsánat még egyszer de sajnos ésszerűbb magyarázatot nem tudok!!!!!A másik oldalt is meg kell nézni , hiszen ha Magyarország kapott volna egy nagyobb idegen területet szerintem józan ésszel egyesítette volna s egy nagy hatalommá formálja!!!Ugye, hogy valahol a románokat is meg kellene érteni…….ők szépen el rendezték volna ám mi mindig zúgolódtunk és sajnos elmérgesedett a viszony, aminek igen a kint élők isszák meg a levét!!!A mai világban amikor már sokkal több vagyonról beszélhetünk , mint anno Trianon idején , senki nem a vagyonát féltené meg a halottjait a temetőben hanem a jövőbeni életét, normális embereknél szerintem az lenne a legfontosabb, tehát volt rá lehetőség , hogy magyar lehessen mert a Csauseszku idejéből is bizony nagyon sok ember szökött át akik a semmivel jöttek s mára már itt mindenük meg van…tehát lehetőség lett volna számos,ám ha valaki az ottani életet választotta , viselje……..felnőtt emberként kellett döntenie, még csak azt sem mondhatjuk, hogy gyerekként!Még egyszer elnézést kérek , senkit nem akarok megbántani csak szeretném magyarként megérteni miért is történik mind az ami történik , hogy kit is kell mind ezért a kialakult helyzetekért okolni!!!!Én személy szerint vallom hogy a legszebb területeinket vették el tőlünk annak idején és az ottani magyarok a legigazabb magyarok, de sajnos ez még a változáshoz nagyon kevés!!! Ám én nagyon szurkolok annak, hogy legalább egy autonómiát sikerüljön elérni!!!Kérek mindenkit aki olvassa soraimat ne ítélkezzen azonnal………gondolja át mi itthoni magyarok mégis mire gondolhatunk, az akkori kormányokat szidjuk vagy értsük meg az emberek saját döntései voltak ezek, mert egyáltalán nem mindegy …………

Komment innen: http://vanegypercem.com/

HIRDETÉS: 
Erdély-, Székelyföld autósmatricák kaphatók
Reklámok